سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی برتر

بهترین درگاه پرداخت های اینترنتی

    نظر

 

درگاه پرداخت

اگر شما از ان افرادی هستید که تازه کسب و کار آنلاین خود را راه انداخت اید و میخواین یک درگاه پرداخت آنلاین خوب پیدا کنید؟ در این مقاله قصد دارم بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی در ایران رو بهتون معرفی کنم و به بررسی معایب و مزایای هر درگاه بپردازم.

شما با استفاده از درگاه پرداخت واسط نیاز ندارید به بانک بروید و انواع مجوز های لازم را دریافت کنید, فقط شما با کمتر یک روز میتوانید درگاه اینترنتی خود را فعال کنید کنید و کسب و کار خود را  به درگاه پرداخت متصل کنید.

همچنین اگر شما هم سایت اینترنتی هم نداشته باشید بلکه میتوانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین از بقیه افراد درخواست پول نمایید یا اینکه اگر کسب و کاری در تلگرام دارید میتونید با دریافت پول از درگاه پرداخت به مشتریان خود سرویس یا کالا مورد نظر را بدهید.

در ادامه مطلب همراه آرنالرن باشید که نتنها با بهترین درگاه های پرداخت ایران آشنا شوید بلکه به بررسی مزایا های درگاه واسط بپردازیم.

چرا باید از درگاه پرداخت واسط اینترنتی استفاده کنیم؟ چرا درگاه اختصاصی نه؟

سوال که پیش اومده اینه که چرا درگاه واسط؟ چرا اختصاصی نه؟ خدمتتون عرض کنم که گرفتن درگاه پرداخت اختصاصی دردسر بسیار زیادی داره و گرفتنش کار بسیار آسانی نیست با از چندین جا مجوز گرفته باشید و به بانک ارئه دهید تا بهتون درگاه پرداخت اختصاصی بدن جونتون به لبتون اومده که من فکر کنم که اینقدر درد سر داشته باشه حتی قید کسب و کار آنلاین رو میزنید.

اما استفاده ار درگاه های پرداخت واسط این گونه نیست بلکه شما فقط با ارسال مدارک هویتی کمتر از چند ساعت میتوانید یک درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید. و با استفاده از آن کسب و کار تان را رونق بخشید.

امکانات درگاه پرداخت واسط اینترنتی چیست؟

قبل از آنکه وارد این بشیم که انواع درگاه های پرداخت آنلاین رو بهتون معرفی کنید بریم سراغ اینکه درگاه های واسط چه ویژگی هایی دارد که باید از ان در کسب و کار مان ازش استفاده کنیم. همچنین در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک درگاه اینترنت باید داشته باشه رو خواهیم گفت در ادامه همراه باشید.

فعال سازی در کمتر از 1 روزی کاری

یکی از مهم ترین دلایلی که باید از درگاه های واسط استفاده کنیم این است که کمتر از 1 روز کاری یشه فعالش کرد و اولین پرداخت ها رو در همون ساعت های اولیه بعد از فعال سازی داشته باشیم. که بر عکس درگاه های اختصاصی برای اخذ مجوز و… نیاز به ماه ها وقت جهت فعال سازیش دارید و باید چندین بار به بانک و مراکز اداری جهت گرفتن مجوز بروید.

تسویه حساب روزانه

ویژگی درگاه های واسط پرداخت این است که تسویه حساب روازنه دارند و هر وقت درخواست بدید کمتر از 24 ساعت واریز میشه حساب بانکی شما برخی از آنها هم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازم اگر شما هرچقدر دریافتی داشته باشید فرداش به صورت خودکار وارد حساب بانکی تان میشود بدون نیاز به انیکه وارد سایت درگاه واسط شوید و درخواست واریز را بزنید.

ارائه درگاه پرداخت شخصی

درگاه های پرداخت این امکان را به شما میدن که بتوانید یک صفحه پرداخت شخصی داشته باشید در اینترنت اکثرا درگاه ها این امکان ها را دارند و اینکه شما میتوانید در درگاه اینترنتی خود فیلد ها و امکانات دیگر اضافه کنید. بنده خودم  جهت دریافت پول از دوستان از درگاه پرداخت شخصی استفاده میکنم چون شخصا راحت ترم و و کارمزد آنچنانی هم برای واریز نداره مثل روش کارت به کارت و اینکه برعکس کارت به کارت شما میتوانید تا مبلغ چندین میلیون از طریق درگاه شخصی پول دریافت کنید.

دکمه پرداخت

دکمه پرداخت یکی از امکانات جالب درگاه های پرداخت اینترنتی است که شما میتوانید فروش محصولاتتون رو در سایتتون رو راحت تر کنید میتوانید یک فیلد درست کنید و اینکه اطلاعات کاربر رو دریافت کنید بعد این کار رو دکمه خرید کاربر بزنه و پرداخت رو انجام بده.

برای مثال: شما یک سایت دارید که محصولات دیجیتالی میفروشید و کاربران میتونند با زدن دکمه خرید پرداخت مورد نظر را انجام دهند و محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

یکی از امکانات دکمه پرداخت اینترنتی این است که شما میتوانید یک صفحه ارجاع داشته باشید یعنی اینکه وقتی کاربر پرداخت را انجام داد به این صفحه به صورت خودکار بره این صفحه میتونه داخلش لینک دانلود محصول باشه یا پیغام موفقیت آمیز بودن پرداخت باشد.

ارائه لینک پرداخت

یکی از امکانات عالیه درگاه های پرداخت اینترنتی این است که به شما لینک پرداخت با آیتم های مختلف رو میدن و شما میتوانید با اشتراک گذاری لینک پرداختتان از اشخاص پول دریافت نمایید. با این کار میتوانید راه پرداخت رو برای مشتریان خود راحت تر و آسان تر کنید.

درگاه پرداخت

این لینک های شخصی رو شما میتونید شخصی سازی کنید برای مثال اگر شما یک پیج اینستاگرام داشته باشید که از کاربران پول دریافت کنید و تبلیغ میزارید میتوانید یکی از این لینک های شخصی با آیتم ها مختلف بزارید شما میتوانید این لینک شخصی تان یه اسم انتخاب کنید مثلا : تبلیغ و اینکه اطلاعات و نام و نام خانوادگی کاربر رو دریافت کنید و کاربر بتونه در همون صفحه لینک پرداخت شما عکس و متن تبلیغاتی شو آپلود کنه و بر زدن دکمه پرداخت هزینه رو واریز کنه و شما بعد از اینکه بنر و متن تبلیغاتی شو تایید کردید میتونید تو پیجتون بزارید.

ارائه درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط وقتی که کاربر میخواد وارد صفحه پرداخت بشه میاد اطلاعات پرداخت رو میبینه که اطلاعات درگاه واسط است به همراه قیمت که میخواد پرداخت کنه و میتونه رو دکمه پرداخت رو بزنه مبلغ مورد نظر پرداخت که حالت دو مرحله ای دارد.

ارائه درگاه مستقیم

فرق درگاه واسط با مستقیم اینه که وقتی که کاربر در سایت شما روی دکمه خرید و یا پرداخت میزنه مستقیم وارد درگاه پرداخت میشه که در اطلاعات پذیره بجای نوشته شدن اطلاعات درگاه واسط اطلاعات کسب و کار شما نوشته شده است.

شما میتوانید از برخی از سایت های درگاه پرداخت این امکان رو دریافت کنید اما فرقش با درگاه واسط اینه که ممکن شامل کارمزد بیشتر بشه یا اینکه کارمزد رو افزایش ندن فقط اول مقداری رو پرداخت کنند برای فعال سازی این ویژگی که مثلا حدود 20 هزار تومن است.

استفاده آسان از درگاه پرداخت و پیاده سازی درگاه در سایت کمتر از 1 ساعت

استفاده از درگاه پرداخت واسط اینترنتی این امکان رو به شما کاربران میده که راحت تر از درگاه پرداخت استفاده کنید نصب این درگاه در فروشگاه ساز های مثل ووکامرس یا edd و… کمتر از ده دقیقه است فقط باید یکی یا دو تا پلاگین نصب کنید و کد API_KEY آن را در بخش تنظیمات پلاگین ها بزارید.

در غیر این صورت اگر میخواستید از درگاه پرداخت اختصاصی بانک استفاده کنید به جز اینکه کلی درد سر برای گرفتن مجوز دارید بلکه باید خودتون چندین تا پلاگین و API بنویسید و به پلاگین نوشته شده خود رو به درگاه مورد متصل نمایید که این کار باعث دشوار شدن کسب و کار شما میشن که ارزشش را ندارد.

ارسال تیکت و پشیبانی درخواست شما

استفاده از درگاه های واسط این امکان رو به شما میدهد تا از پشتیبانی جهت نصب و استفاده از درگاه پرداخت است بهره مند شوید. برای مثال: اگر شما موقع اتصال سایتتون به درگاه به پرداخت با مشکل مواجه شدید میتوانید با ارسال تیکت به پشتیبانی راهنمایی لازم رو دریافت نمایید و اینکه اگر خودتون هم نتونستید درگاه را به سایتتون متصل نمایید میتوانید از پشیتبانی در خواست نمایید تا اینها این کارو برای شما انجام دهند.

برخی از سایت های درگاه پرداخت پشتیبانی لحظه دارد و میتونید به صورت آنلاین با پشتیبانی درگاه مورد پیام بفرستید و مشکل خودتون رو حل کنید.

بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی

سایت های درگاه پرداخت واسط بسیار زیادن و بعضی هاشون قدمت خیلی بالایی دارند ولی برخی هاشون به هر دلایلی یا فیلتر شدن و یا اینکه از دسرسی خارج شدن و در ادامه این مقاله میخوام بهترین سایت های درگاه پرداخت رو بهتون معرفی کنم در اینجا محبوب ترین درگاه های اینترنتی رو برای شما می آوریم که خودم بنده شخصا تجربه استفاده از آنها را داشتم و تجربیات خودم رو جهت استفاده از این درگاه ها رو بهتون میگم.

درگاه پرداخت آی دی پی

درگاه پرداخت

آیدی پی یکی از درگاه های محبوبه من چون امکانات باحالی داره, ویژگی های این درگاه پرداخت اینه که هر گونه پرداختی داشته باشی فردا ساعت 8 صبح ریخته شده به حسابت و نیازی نیست مثل بقیه درگاه های پرداخت اینترنتی درخواست واریز پول بزنید برخی از درگاه های پرداخت 3 الی 4 روز طول میکشه تا پول رو تسویه کنند که در ادامه به معایب این درگاه پرداخت های اینترنتی میپردازیم.

آیدی پی امکان ایجاد لینک های پرداخت متفاوت رو به شما میدهد فقط بدی روش واریز از طریق لینک های پرداخت آیدی پی این است که دارای 500 تومن کارمزد است. (مانند روش کارت به کارت).

اگر شما کسی هستید که شبکه های اجتماعی فعالیت میکنید و کسب و کارتون تو شبکه های اجتماعی هست آیدی پی به نظر من بهترین گزینه است. چون اگر کسی قرار باشه بالا سه میلیون پول واریز کنه براتون شاید قادر به واریز به دلیل محدودیت بانک مرکزی نباشه یا اینکه قادر به واریز کارت به کارت نباشه و فقط بتونه آنلاین بزنه و شما هم زود به اون پول نیاز داشته باشید صد درصد آی دی پی بهترین گزینس شما میتونید لینک درگاه پرداختتون رو بفرستید به آن شخص اونم پول رو به صورت آنلاین میزنه و فردا ساعت 8 صبح پول واریز شده به حسابتون .

این درگاه دارای یک اپلیکیشن اندروید است که شما میتوانید تمام تراکنش های مالی که انجام میگیرد رو در این برنامه موبایلی مشاهده کنید و اینکه میتوانید از اپلیکیشن آیدی پی کل درگاه اینترنتی تان را مدیریت کنید.

درگاه پرداخت آیدی پی

یکی از امکانات دیگری که آیدی پی در بروز رسانی های بعدیش به سایت خود اضافه کرد متصل کردن درگاه پرداخت به وب سایت بود که قبل از این بروزرسانی این امکان رو نداشت اما در این حال شما میتوانید درگاه پرداخت آیدی پی رو به سایت خود متصل نمایید و فقط با یک پلاگین راحت روی ووکامرس و edd از این درگاه پرداخت استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که درصد کارمزد سایت آیدی پی برای وب سرویس 1 درصد است و حداقل مبلغ کارمزد دریافتی از هر تراکنش 100 تومان و حداکثر آن 1,500 تومان می باشد که این یکی از ویژگی های خوب آیدی پی است چون برخی از سایت ها حداکثر کارمزدی ندارد مثلا 1 میلیون تومان کسی پرداخت کنه 10000 تومان کارمزد دریافت خواهد کرد.

از امکانات محبوب آیدی پی که خودم شخصا ازش استفاده میکنم اینه که شما میتوانید فروشگاه ارائه خدمات یا فروشگاه فایل در این درگاه پرداخت ایجاد نمایید. و خدمات و محصولات خود را بتوانید از این درگاه ارائه نمایید.

مزایا استفاده از درگاه  idpay.ir

  • دارای وب سرویس برای وب سایت
  • تراکنش تا سقف 50 میلیون تومان
  • واریز پرداختی ها به صورت مداوم و هروز ساعت 8صبح (یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آیدی پی)
  • ارائه فروشگاه آنلاین فایل و خدمات دیگر
  • ساخت لینک اختصاصی پرداخت با فیلد های متفاوت و جالب
  • دارای اپلیکشن اندرویدی با امکانات جالب
  • سرویس پیامکی رایگان
  • دارای اطلاع رسانی پرداخت از طریق ایمیل, ربات, تلگرام, پیامک, نوتیفیکیشن اپلیکیشن اندروید
  • انتخاب عکس پروفایل در صفحه پرداخت
  • دارای فیلد های شماره تلفن کد پستی آدرس و.. برای لینک هیا پرداخت

معایت استفاده از درگاه  آیدی پی

  • دارای کارمزد 500 تومان برای پرداخت های غیر از وب سرویس

مورد توجه شما دوست گرامی اگر کسب و کار و شما در شبکه های اجتماعی است حتما حتما طبق تجربیات خودم از آیدی پی استفاده کنید چون خیلی خیلی بهتر از بقیه درگاه پرداخت های اینترنتی است.

درگاه زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال اولین درگاه پرداخت واسط بود و وارد این حوزه شد و همچنین اولین درگاه اینترنتی بود که خودم شخصا از آن استفاده کرد. یکی از امکانات بسیار خوب زرین پال این است که به شما کارت عابر بانک به نام زرین کارت ارائه میده که شما میتوانید با استفاده از اون تمام امکانات یک کارت بانکی داشته باشید و از ATM استفاده نمایید و مانند کارت های شتاب بتوانید کارت به کارت کنید.

اگر شما در سایت زرین پال دارای زرین کارت باشید به شما این امکان رو میده از تسویه حساب سریع تر برخورد دار باشید . و مبلغ واریزی کمتر از 24 ساعت واریز حساب شما میشود و اینکه کارمزد پرداختی شما به کمتر از نیم درصد میشه برای مثال اگر شخصی 1 میلیون تومان پرداخت نماید کارمزد این وجه 5000 تومن حساب میگردد و از مبلغ پرداختی کم میشود و بعد به حساب شما واریز میگردد .

اگر شما وب سایت دارید و واستون آنچنان مهم نیست زود مبلغ پرداختی ها را واریز کنند حتما از درگاه زرین پال استفاده نمایید چون هم اعتبارش بین کاربران بسیار بالا است و همچنینی برخی ها تو کیف پول زرین پالشون اعتبار دارند و دوست دارند وقتی پرداخت میکنند از درگاه زرین پال باشد و مبلغ مورد نظر از کیف پولشون کم شه.

زرین پال دارای اپلیکیشن موبایلی هست و شما میتوانید با استفاده از آن تراکنش های مالی انجام بدید هم آمار ارقام تراکنش های مالی تان را ببنید و دیگر امکانات دیگر همچون ساخت زرین لینک و … و مدیریت حساب های بانکی تان را انجام دهید.

برنامه موبایل زرین پال

مزایا استفاده از زرین پال

  • دارای پشتیبانی قوی و مناسب
  • دارای زرین کارت
  • ارائه زرین گیت و درگاه مستقیم به نام کسب و کار شما
  • سه شنبه های طلایی و تسویه حساب بدون کارمزد
  • پرداخت با استفاده از روش ها دیگه مثل ussd برای پرداخت
  • داشتن اپلیکیشن موبایل

معایب استفاده از زرین پال

  • برای فعال سازی زرین گیت یا زرین کارت نیاز به هزینه های اضافی است
  • تسویه حساب طولانی برای کسانی که زرین کارت ندارن تقریبا بین 3 الی 5 روز طول میکشه.

درگاه نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی

من جزو اولین افرادی بودم که بعد از راه اندازی سایت نکست پی در این سایت ثبت نام کردم و درگاه پرداخت گرفتم این درگاه اگر اشتباه نکنم سال 95 راه اندازی شد و من توسط یکی از بنر های تبلیغات کلیکی با اون آشنا شدم . درگاه پرداخت نکست پی امکانات خیلی خوبی برای توسعه دهندگان وب و اندروید قرار میده و برای این توسعه دهنده کار رو راحت کرده و پشیبانی بسیار قوی دارد.

درگاه نکست پی همانظور که شعار صفحه اولش اومده میتوان در کمتر از 5 دقیقه این درگاه فعال کرد و از آن استفاده کرد و آن را به سایت خودتان متصل کنید. این درگاه دارای 1 درصد کارمزد برای هر تراکنش تا سقف 10000 تومن است که اگر تراکنش های زیادی داشته باشید تا نیم درصد هم امکان داره برسه. اگر اشتباه نکنم اگر در روز بالای 2 میلیون تراکنش مالی باید داشت تا کارمزد نیم درصد حساب بشه.

یکی از کار های جالبی که نکست پی انجام دادم که شخصا این کارشون رو خیلی دوست دارم اینه که بعد از اولین تراکنش مالی یک قرارداد به پذیرنده ارسال می نماید و پذیرنده باید آن را امضا کند و برای شرکت نکست پست کنند بعد شما میتوانید کاملا حسابتان را تایید کنید و از کل امکانات سایت استفاده نمایید. اما برخی از سایت های درگاه پرداخت اگر بخواهیم از کل امکاناتش استفاده کنیم باید به دفتراسناد بریم اونجا خودمون قرار رو امضا کنیم و به آن درگاه پرداخت بفرستیم که کلی حوصله و وقت میخواد.

مزایا استفاده از نکست پی

  • کارمزد رایگان تا 45 روز اول
  • تسویه حساب کمتر از 24 ساعت
  • امکان کسب درآمد از طریق معرفی کاربر با دریافت 0.3 کارمزد به ازای هر تراکنش مالی
  • ارسال قرار داد کتبی
  • ارائه صفحه شخصی پرداخت
  • فرم ساز پرداخت
  • دارای پلاگین های بسیار زیاد انواع cms ها و فروشگاه ساز ها
  • دارای راهنمای کامل استفاده از درگاه پرداخت نکست پی برای توسعه دهندگان

معایب استفاده از نکست پی

  • دارا نبودن اپلیکیشن موبایلی
  • عدم ارائه درگاه مستقیم به نام کسب و کار شما

اگر شما توسعه دهنده اندروید یا وب هستید و یا میخواین با درگاه پرداخت کار هایی کنید که نیاز هست خودتون کد نویسی انجام بدید نکست پی از نظر من بهترین گزینه است.

درگاه  pay.ir

 درگاه پرداخت pay.ir

درگاه پرداخت پی دات آی آر این دومین درگاه پرداخت اینترنتی بود که من تو آن ثبت نام کردم ولی متاسفانه نتونستم ازش استفاده کنم چون فقط این سایت امکان استفاده از درگاه را فقط اشخاصی میداد که سایت داشتند و اون موقع من تازه وارد تجارت الکترونیک شده بودم و هیچ سایتی نداشتم و فقط یک وبلاگ داشتم.

درگاه پرداخت pay.ir اگر بروید به رتبه الکساش نگاه کنید حدودا 220 در ایران است و به نظر میرسه پذیرندگان زیادی در این سایت دارند استفاده میکنند و میتواند درگاه خوبی برای شما برای شروع کسب و کارتان باشید. کارمزد این درگاه پرداخت حدود 1 درصد است و حداکثر مبلغ دریافتی کارمزدش برای هر تراکنش 7000 تومن است.

یکی از معایبی که درگاه پرداخت پی دات آی آر داره اینه که افراد زیر 18 سال نمیتوانند از این درگاه  استفاده کنند, من اعتقاد دارم بهترین ایده ها و بهترین کار هارو برخی از نوجوان های زیر 18 میتوانند انجام بدند که نباید از این کار طریق کرد و بهشون درگاه نداد چون باعث پسرفت برخی ها میشه.

درگاه ی دات آی آر هم مانند برخی از درگاه های اینترنتی دارای کیف پول هست و میتوانید آن را شارژ کنید یا مبلغ کیف پولتان را انتقال دهید.

مزایای استفاده از پی دات آی ار

  • کارمزد ثابت 1 درصد برای تمام درگاه های مستقیم و غیر مستقیم
  • فرم ساز برای پرداخت
  • امکان ایجاد کیف پول
  • ارائه درگاه اختصاصی به نام کسب و کار شما

معایب استفاده از پی دات آی آر

  • عدم ارائه درگاه به سایت های معمولی
  • عدم ارائه درگاه به افراد زیر 18 سال

اگر وب سایت دارید و کسب و کارتون فقط به سایت منحصر میشه این درگاه یکی از بهترین گزینه ها جهت انتخاب است.

درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ

حالا رسیدیم به درگاه پرداخت پی پینگ که درگاه دوست داشتنی منه خیلی درگاه جالبی است میتونم بگم بدرد هر جور کسب و کاری میخوره همه کار باهاش میشه کرد از پشتیبانیش نگم که عالیه. این درگاه اگر اشتباه نکنم به صورت تصادفی در تلگرام باهاش آشنا شدم و در اون ثبت نام کردم ولی وقتی من ثبت نام کردم امکانات زیادی نداشت و از وب سرویس استفاده نمیکرد و امکاناتی نداشت و تازه تاسیس شده بود و بیشتر بدرد شبکه های اجتماعی میخورد ولی حالا به نظر من بدرد هر نوع کسب و کاری در تمام پلت فرم ها میخورد.

این درگاه کارمزد ثابت 1 درصد دارد تا سقف 5000 تومان است و شما میتوانید با پردات مبلغی ثابت به مدت معلوم از کسر کارمزد معاف شوید که بیشتر بدرد کسب و کار های بزرگ میخوره.

این درگاه به شما امکان ایجاد انواع لینک های پرداخت با فیلد های متفاوت میده میتونید لینک پرداخت با مبلغ ثابت یا لینک پرداخت با مبلغی که کاربر وارد کنه ایجاد کنید و این درگاه دارای سرویس پیامکی رایگان است که میتوانید با وارد کردن شماره تلفن شخص از آن شخص درخواست پول نمایید و لینک پرداختتون به صورت خودکار به شماره اون شخص ارسال می شود.

تسویه حساب سایت پی پینگ کمتر از 24 ساعت انجام میگیرد اگر شما الان درخواست واریز بزنید فردا پول واریز شده به حسابتان به جز جمعه چون تعطیل است.

این درگاه پرداخت به پذیرندگان خود یک اپلیکشن موبایل حرفه ای ارائه میدهد که با آن میتوانید تمام امکانات یک سایت پی پینگ رو توی موبایل خودتون به صورت یک اپلیکیشن موبایل داشته باشید.

اپلیکیشن پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ دارای پلاگین و امکانات بسیار زیادی است و دارای سیستم فروشگاه ساز مختلف است و هر کسب و کاری به خواهد از این درگاه پرداخت استفاده کنه بدردش میخوره.

مزایای استفاده از پی پینگ

  • دارای پشتیبانی خیلی خیلی قوی و 24 ساعت آنلاین
  • کارمزد ثابت 1 درصد تا سقف 5000 تومان
  • ارائه اپلیکیشن اندرویدی
  • امکان ایجاد فروشگاه با استفاده از بیدک در پی پینگ
  • ارائه درگاه به برنامه ساز های اندروید
  • دارای ربات اطلاعات رسانی تلگرام
  • استفاده از راحت توسعه دهنده اندروید برای استفاده از درگاه پرداخت
  • امکان استفاده از درگاه اختصاصی و مستقیم به نام کسب و کار شما
  • ایجاد لینک شخصی پرداخت
  • ایجاد انواع آیتم های پرداخت و لینک های مختلف با فیلد های متفاوت

معایب استفاده از پی پینگ

  • من ندیدم

من به عنوان یک وب مستر و توسعه دهنده اندروید درگاه پی پینگ رو خیلی میپسندم  چون هم امکانات باحال و عالی داره هم آسونی کار در آن خیلی بالاست. اگر هم مثل من کسب و کار تو شبکه های اجتماعی هم دارید پی پینگ بازم بهترین گزینس چون خیلی کاربردی است و تو انواع شبکه های اجتماعی میشه از ان استفاده کرد. من شخصا تو سایت هایی که دارم درگاه پی پینگ هست چون به هر حال به نظرم خیلی خوبه.

نتیه گیری و سخن آخر

در این بالا تمام درگاه هایی که خودم استفاده کردم رو برای شما آوردم و اینها تمام درگاه های دارای مجور و پر اطمینان اینترنتی هستند و سعی کردم تجربیاتی که خودم که طی استفاده از این درگاه های اینترنتی رو داشتم برای شما بیاورم و اینکه کل نقد و بررسی های درگاه ها طبق تجربیات خودم بوده است.

ضمنا عرض کنم که درگاه های پرداخت اینترنتی خیلی زیاد هستند ولی در اینجا فقط درگاه پرداخت هایی که خودم باهاشون حال کردم رو آوردم و اینکه تمام درگاه پرداخت های اینترنتی ماندگار و پر اطمینان بودن نیست.

در آخر هم بدانید اگر کسب و کار تان در شبکه های اجتماعی هست اولویت اولتون رو بزارید روی آیدی پی و اگر فقط میخواین از درگاه پرداخت برای وب سایتتون استفاده کنید پیشنهاد میکنم از چندین درگاه واسط پرداخت استفاده کنید و درگاه پرداخت زرین پال هم حتما داخلش باشه چون در فضای اینترنتی اعبار بسیار زیادی کسب کرده است.

در هر صورت اگر سوال درمورد درگاه های پرداخت های اینترنتی داشته باشید میتوانید در پایین صفحه به اشتراک بگذارید و ما خوشحال میشیم سوال شما را پاسخ دهیم.

 

منبع : بهترین درگاه پرداخت های اینترنتی